fredag 15 juni 2007

Är jag en idiot?

Idag är det tänkt att min första artikel för PC för Alla ska publiceras. Den ska ut på webben, det är alltså ingen papperstidnings-artikel. Jag skriver lite kort om fem olika operativsystem och det är som gjort för att jag ska bli totalt sågad av läsarna i deras kommentarer. Det är rent vansinne att jämföra Windows med Linux med Mac och tro att man kommer undan med det. Alla lägren blir arga och debatten blossar upp. Dessutom skrivet på PC för Alla-nivå, dvs, för vanligt folk och inte på fanatiker-nivå, så där retar jag några till.

Jag kan alltså bekräfta det redan nu på förhand: Jag är en idiot.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jisses vad tungt, Min mor råkade ut för ungefär samma sak. Kan bara säga att jag hoppas det löser sig, men marknaden i Stockholm är inte den mest gynnsamma har jag förstått.
Lycka till //Hjobo