torsdag 1 november 2007

Nu är det mycket

OK, jag har slarvat lite med uppdateringar om vad som händer här i livet. Den riktigt stora grejjen kan ni ju läsa om på Annas blogg. Hon tar upp de delarna, och än så länge kan det få räcka att bara hon gör det. Spännande är det iaf, och än så länge går allt väldigt bra. Kul!

Den andra stora grejjen nu är arbete. Efter 13 månader i Stockholm på Wm-data, ute hos Skatteverket, så har jag nu slutat där. Mitt kontrakt gick ut den 31:a oktober, och jag förhandlade om en ny tjänst på Wm-data. Samtidigt dök en ny aktör upp på marknaden, i form av allas vår Anders Sjöberg. Vi jobbade ju tillsammans på Infohouse-tiden, och han är numera IT-chef för Eurostar, som är Stjärnurmakarnas IT-företag. Snabb intervju i onsdags, besked i torsdags att de vill anställa mig och jag fick ett så bra ekonomiskt förslag att Wm-data helt föll bort. Börjar jobba i Solna på måndag.

Ibland händer saker och ting väldigt fort. Nu har jag en fast tjänst i Stockholm. Ska vi flytta dit permanent? Svar: Vet ej. Har ju veckopendlat i ett år nu och det har gått bra, så åtminstone till en början kommer jag att fortsätta med det. Hur det blir framöver kan jag inte svara på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ett stort grattis till jobbet... GÖTT...