tisdag 28 augusti 2007

Kändisar

När man bor i Stockholm (och kanske särskilt här på Söder?) så ser man kändisar då o då. De här har jag sett på sistone:

  • Lennart Hoa Hoa Dahlgren (Nere i tunnelbanan, han såg spännig ut)
  • Pontus Gårdinger (Inne på indiska restaurangen där vi lunchade, han såg nöjd ut)
  • Fares Fares (Öivind på jobbet pekade ut honom när vi mötte honom på Götgatan)
  • Inredningsfjollorna Simon och Tomas (Återigen Öivind som pekade ut, de stod och såg fjolliga ut i närheten av Birger Jarlsgatan)
  • Martin Stenmarck (Henrik såg honom på en uteservering här på Söder som vi gick förbi, jag tänkte inte på vem det var)
  • Meja (Anna såg henne utanför den italienska restaurangen vid Nytorget, och pekade ut henne för mig men jag visste inte vem det var ändå)

Ja, plus en hel massa folk från IDG, som bara vi datanördar känner igen. Nu är väl det lite fusk eftersom jag ser dem inne på kontoret men ändå.

Jag möter säkert massvis med kändisar men jag kollar så lite på folk, så jag känner nog bara igen ett fåtal. Vilket spännande liv man lever va?

Inga kommentarer: