söndag 22 april 2007

Veckan som gått

Anna tog bilen från Karlstad och hade med sig en massa köksprylar, och två besök senare på IKEA så har vi allting i lägenheten. Bilen blev såklart ett problem, parkeringsmöjligheterna är starkt begränsade och det är parkeringsförbud vissa dagar så man måste flytta runt bilen. Vi kom hem till Karlstad ganska sent på fredagen, det är visserligen skönt att ta bilen men på sätt och vis är tåg inte så dumt heller. Köerna ut ur Stockholm en fredageftermiddag är sådär lagom frustrerande.

Nu har ju Anna bott en vecka i Stockholm med mig. Skönt att slippa att vara ensam! I fortsättningen blir det bara någon dag då o då som jag blir själv.

Det kom ut ett nytt nummer av TechWorld nu i veckan. Tyckte att min artikel om Etherlook var rätt dålig, vet inte om jag verkligen skrev så taffligt eller om den är hårt klippt. Jag skriver oftast lite för mycket text och det är viktigt att texten passar in på sidan. Det kändes som om den var redigerad en del åtminstone.

Inga kommentarer: