lördag 20 januari 2007

I'm in position

Ja, "in position" på flera sätt. Dels har jag efter en månad ifrån Stureby till slut flyttat in i lägenheten i Bromma, och dels har jag efter en månads uppehåll kunnat börja spela Counter-Strike:source med grabbarna igen... :)

Området i Bromma är charmigt, det är som en liten stad på landet eller nånting. Tunnelbana till Alvik, och därifrån åker man spårvagn till Nockeby Torg. Spårvagnen stannar hela tiden, det verkar ligga hållplatser överallt. Här finns det några små affärer, men det är väldigt lugnt och känns inte alls som Stockholm. Resan härifrån in till Medborgarplatsen tar 30-40 minuter, så jag kommer nog hinna läsa en del böcker de här månaderna.

Den nya lägenheten är ju bara ett tillfälligt boende, och det är fullt möblerat. Väldigt fullt möblerat. Men men, det är ju bara tillfälligt som sagt. Vad som händer sen har jag ingen aning om. I nuläget har jag inget alternativ, men jag hoppas att det löser sig.

Inga kommentarer: