söndag 28 oktober 2007

Bilder

Här är några bilder jag tagit med mobilen:


Vi fick larm att en switch inte fungerade. Åkte dit, såg att någon grävt lite i golvet och hittade vår fiber liggandes öppen. Hmm, en svart eltejp runt?


Man lagar INTE en fiber genom att bara tejpa runt den. Det är 0.12mm glasfiber som måste svetsas ihop i en speciell utrustning. Tack du polska arbetare som grävde av kabeln och lagade den the polish way.


Om man finner sin bil inparkerad i Stockholm så gör det inget. Backa på bilen bakom, och knuffa bilen framför tills din bil kommer ut. Repor på alla inblandade bilar? Jajjemän!


Väl ute kan man vända bilen direkt över dubbla heldragna linjer. Linjerna är ju ändå bortskrapade efter flera års trafik.
Posted by Picasa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, att knuffa sig ur en trång situation har man ju provat på själv. I malmö hade jag säkert 15 cm sammanlagt mellan de två bilar som hade trängt in mig (jag var den enda som hade tillräckligt avstånd till korsning dessutom, de två andra hade parkerat oligligt). På den tiden hade jag ju min gamla Volvo 140 med fet-feta stötdämpare. Dessa i kombination med att klockan var 05.45 gjorde att det inte var några som helst problem att ta sig iväg