måndag 5 mars 2007

Så blev man blåst då...

I fredags var det som vanligt dags för en tågresa hemåt. Den här gången hade jag dock en resa bokad i 1:a klass, och det är ju alltid lite trevligare. Tåget kom, och just min vagn saknades. Fick sitta i Bistro-vagnen istället, en 2:a-klassvagn. Typiskt. Har dock skickat in biljetten till SJ med ett yrkande på att få pengarna tillbaks. Vad tror ni, får jag hela biljettkostnaden tillbaks, eller bara 50 kronor, eller kan jag helt glömma ett svar? Kan bli intressant.

Köpte ytterligare några böcker förra veckan, var in på Pocketshop och fyndade bland annat Camilla Läckbergs "Olycksfågeln". Den har precis kommit ut som pocket, och just pocket lämpar sig väl på tunnelbanan.

Imorgon ska vi ut med jobbet och smörja kråset. Vi byter chef och avdelning, och då ska den gamla chefen tackas av. Ska bli smaskens!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mattias!

Du har blivit utmanad =) se min blogg för vidare info.